نوشته شده توسط : الکس

راهنمای بهترین برند برای خرید تلویزیون

امروزه خرید تلویزیون به دلیل وارد شدن برندهای جدید در بازار، افراد را سردرگم کرده و خرید تلویزیون با قیمت ارزان، جزو دغدغه افرادی است که دنبال انتخاب بهترین برند تلویزیون هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو، در اینجا قصد داریم شما را با بهترین تلویزیون بازار آشنا کنیم تا با دید بازتر و مطمئن‌تری خرید خود را انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین سوالات حین خرید تلویزیون، قیمت تلویزیون است. پارامترهای زیادی روی قیمت تلویزیون ال ای دی تاثیرگذار است که باید حین خرید، آنها را در نظر داشته باشید:

 

بهترین برند تلویزیون کدام است؟

تلویزیون جزو کالاهایی است که تقریبا در همه فضاهای مسکونی و بیشتر فضاهای اداری و تجاری وجود دارد و افراد از طریق آن می‌توانند با سرعت بیشتر از دنیای اطراف خود خبر داشته باشند.

شرکت‌های زیادی در حال حاضر مشغول تولید تلویزیون هستند که از میان آنها سه کمپانی ال‌جی، سونی و سامسونگ توانسته‌اند بیشترین فروش تلویزیون در بازار را به خود اختصاص دهند و رضایت بیشتری از مردم را به دست بیاورند.

قیمت تلویزیون سونی نسبت به تلویزیون ال‌جی و تلویزیون سامسونگ بالاتر است چون از بدنه محکم‌تری ساخته‌ شده‌اند و طول عمر بیشتری دارند. البته این را فراموش نکنید که تلویزیون‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند که نقاط قوت و طرفداران زیادی دارند از جمله تلویزیون پاناسونیک، تلویزیون شارپ، تلویزیون فیلیپس، تلویزیون توشیبا و تلویزیون‌هایسنس اما به‌ هر حال سه برند سونی، ال‌جی و سامسونگ حرف اول را در بازار می‌زنند.

قیمت تلویزیون ال‌جی در مقایسه با قیمت تلویزیون سامسونگ یکم بالاتر است اما در کل قیمت این دو برند نسبت به سونی مناسب‌تر است و به همین دلیل افراد بیشتری به سمت خرید تلویزیون ال‌جی و سامسونگ روی آورده‌اند.

 

تلویزیون ۴K بخریم یا Full HD؟

کیفیت تصویر تلویزیون یکی دیگر از مهم‌ترین پارامترها برای خرید ال ای دی می‌باشد که روی قیمت ال ای دی تاثیر مستقیم دارد. هر چقدر کیفیت تصویر بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

قیمت تلویزیون ۸k از قیمت تلویزیون ۴k فورکی بالاتر و قیمت تلویزیون فورکی ۴k از قیمت تلویزیون Full HD فول اچ دی بالاتر است. قیمت تلویزیون HD اچ دی نیز به دلیل پایین بودن کیفیت تصویر، از همه مدل‌های دیگر پایین‌تر است.

 

خرید تلویزیون اسمارت (هوشمند) چه مزایایی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انتظارات مردم بالاتر رفته و دوست دارند در مدت زمان کمتری بتوانند کارهایشان را به‌سادگی انجام دهند. تلویزیون‌های اسمارت یا هوشمند تلویزیون‌هایی هستند که مانند یک گوشی موبایل می‌توانید کارهای وبگردی، حسابداری، بازی و مدیریت وسایل هوشمند منزلتان را با آن انجام دهید.

 

تلویزیون LED بهتر است یا تلویزیون OLED؟ تلویزیون QLED چطور؟

تلویزیون‌ها از لحاظ تکنولوژی‌ که در ساخت آنها استفاده‌ شده به تلویزیون‌های LCD، تلویزیون‌های LED، تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های QLED تقسیم می‌شوند. تلویزیون OLED ال‌جی و سونی و تلویزیون سامسونگ QLED جزو بهترین تلویزیون‌های بازار هستند.

قیمت تلویزیون QLED سامسونگ در مقایسه باقیمت تلویزیون LED سامسونگ بالاتر است چون از پردازشگر خیلی قوی‌تری در آن استفاده‌ شده و کیفیت تصویر خیلی بالاتری دارد.

قیمت تلویزیون OLED ال‌جی و سونی هم نسبت به تلویزیون‌های LED بالاتر است چون این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر بالاتر و امکانات بیشتری دارند و شرکت‌های سازنده ظرافت خیلی بیشتری را در ساخت آنها به کار می‌برند.

 

نتیجه‌گیری

برای خرید تلویزیون باید برند، ابعاد، کیفیت تصویر، سیستم‌عامل، توان خروجی صدا، منحنی یا صفحه تخت بودن تلویزیون و پارامترهای ریز دیگری را در نظر داشته باشید.

فروشگاه دبی کوچولو نزدیک به یک دهه است که به‌صورت تخصصی بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های موجود در بازار را تجزیه‌ و تحلیل می‌کند تا مردم را در خرید تلویزیون راهنمایی کند.

اگر شما هم برای خرید تلویزیون نیاز به مشاوره رایگان دارید می‌توانید اسم دبی کوچولو را در گوگل سرچ کنید تا وارد فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو شوید و از خدمات رایگان این تیم حرفه‌ای استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

دسترسی با طناب چیست و چه کاربردی دارد

دنیای مهندسی دنیای بسیار پیچیده ای است . که با پیشرفت علم و توانایی جاش های بسیاری در آن ایجاد می شود . یکی از این چالش ها خلا بسیار بزرگی در وجود ایمنی برای انجام کار در ارتفاع به روش دسترسی با طناب بود .

تا اینکه در سال ۱۹۷۸ میلادی در مناطق مختلف قبیل مخابرات ، ساختمان ها ، شرکت های بزرگ نفتی و… توسط نشست ها و جلسات بسیاری که در بین شرکت ها و کمیسیون قوانین ایمنی و سلامت کاری و با توجه به تحقیقاتی که در زمینه کار در ارتفاع انجام شده بود ، تامین نیروی کار در ارتفاع انجام شد .

این سازمان ها با توجه به تحقیقاتی که انجام داده بودند . متوجه شدند که برای جلوگیری از بسیاری از خطرات احتمالی باید روش کار در ارتفاع را به روش صنعتی کار در ارتفاع با طناب تبدیل کنند .

دستری به طناب پس از مدتی به عنوان بهترین روش کار در ارتفاع تبدیل شد که توانایی تامین ایمنی کامل افراد را داشت .

دسترسی با طناب توانست با توجه به سیستمی که دارد بیشتر مشکلات کار در ارتفاع در مهندسی و سازه های بسیار بلند برطرف کند و چالش به وجود آمده را حل کند .

 

دسترسی با طناب چیست و چه کاربردی دارد

 

مزایای دسترسی با طناب

۱ ــ راپل از ایمنی بسیار بالایی برخورددار است

۲ ــ دسترسی با طناب از سرعت بالایی برخوردار است و زمان مورد نیاز برای کار در ارتفاع را کاهش می دهد .

۳ ــ راپل امکان دسترسی ارتفاع کار را به تمامی نقاط مرتفع و فضاهای بسته ممکن می سازد .

۴ ــ دسترسی با طناب برای کار در ارتفاع فضایی را اشغال نمی کند .  برای کار خود از داربست استفاده نمی کند .

۵ ــ برای راپل در کار در ارتفاع نیاز به ماشین آلات بسیار سنگسن نیست .

۶ ــ دسترسی با طناب هیچگونه آسیبی به سازه و ساختمان وارد نمی کند .

۷ ــ کار در ارتفاع برای دسترسی با طناب هزینه بسیار کمی را در نظر گرفته است  به صورتی که می توان گفت  این هزینه به صورت تقریبی چیزی حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر روش های کار در ارتفاع است .

۸ ــ در مکان هایی که استفاده از کلایمر وجود نداشته باشد می توان از دسترسی با طناب استفاده کرد .

۹ ــ جمع آوری وسایل کاری در پایان هر شیفت برای دسترسی با طناب امکان پذیر بوده . و نیاز به باقی گذاشتن وسایل کار بعد شیفت روزانه در محل نیست .

۱۰ ــ راپل برای کار در ارتفاع از آلودگی صوتی برخوردار نیست .

۱۱ ــ دسترسی با طناب  دارای سد معبر است و باعث جلوگیری از مزاحمت برای ساکنین شهر و ترافیک در شهر می شود .

۱۱ ــ دسترسی با طناب دارای راندمان کاری بسیار بالا است .

 

مزایای دسترسی با طناب

 

مرجع راپل

مرجع  راپل  دسترسی با طناب را می توان اتحادیه بین المللی در کشور انگلستان دانست . که دارای ۸۵۰۰ تکنسین آموزش دیده و ۳۷۰ شرکت عضو شده در این کار است که از قوانین بسیار دقیق و سختی برای کار در ارتفاع و راپل بهره می گیرند .

این قوانی باعث می شود تا از حوادث احتمالی در دسترسی با طناب به صورت چشمگیری جلوگیری شود .

 

دسترسی با طناب در جه مکان های کاربرد دارد :

اولین بار دسترسی با طناب برای شرکت نفت ابداع شد . ولی به مرور زمان با سرعت بسیار بالایی راپل مورد محبوبیت قرار گرفت . و در سایر صنایع توانست جایگاه بسیار ویژه ای پیدا کند . به صورتی که امروژه در بیشتر پروژه های ساختمانی ، پروژه های شهری ، سازه های منحصر به فرد صنعتی ، پروژه های زیست محیطی از دسترسی با طناب استفاده می شود .

 

موارد استفاده از دسترسی با طناب برای بازرسی سازه

۱ ــ بازرسی نما ها

۲ ــ بازدید از سازه ها

۳ ــ تست غیر مخرب NDT

۴ ــ محیط های بسته

۵ ــ برج ها

۶ ــ دکل ها

۷ ــ تیر ها

۸ ــ تاسیسات رهگیری ماهواره ها و رادارها

 

موارد استفاده از دسترسی با طناب برای بازرسی سازه

 

موارد استفاده از راپل برای ساخت و ساز و تعمیر

۱ ــ استفاده از دسترسی طناب در بازسازی بتن در پل ها و ساختمان ها بسیار بلند

۲ ــ استفاده از دسترسی طناب در بازسازی ساختمان های بسیار قدیمی و تاریخی یا مساجد

۳ ــ استفاده از دسترسی با طناب در توربین های بادی

۴ ــ استفاده از راپل برای انرژی های تجدید پذیر

۵ ــ استفاده از دسترسی طناب برای آب بندی

۶ ــ استفاده از دسترسی طناب برای نصب دزدگیرها

۷ ــ استفاده از دسترسی طناب برای سازه های حمایتی

۸ ــ استفاده از دسترسی طناب برای زنگار زدایی سطوح فلزی

۹ ــ استفاده از دسترسی طناب برای تعمیرات انواع دودکش های صنعتی و فلزی



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب وپکیجهایتصفیهفاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهولفاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

 

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساختفاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیمکارشناسیشرکتاوژنمشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

با افزایش سن، پوستتان کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند که این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست شما و در نتیجه ایجاد چین‌ و چروک روی آن می‌شود. در این مقاله، ۱۵ روش طبیعی برای رفع چین‌ و چروک صورت به شما معرفی می‌کنیم. رفع چین و چروک صورت به خطوط روی پوست، چین‌وچروک می‌گویند. با افزایش سن، پوست شما کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند. این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست در برابر آسیب‌ها می‌شود. عوامل محیطی، کم‌آبی و سموم، منجر به ایجاد چین و چروک می‌شوند. چین و چروک بخش جدایی‌ناپذیر و طبیعی فرایند پیری است؛ بنابراین هیچ دلیلی برای ترس از آن وجود ندارد. البته روش‌هایی طبیعی برای کاهش سرعت فرایند پیر شدن صورت وجود دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت‌.

۱.از ضدآفتاب استفاده کنید.

اکثر ما می‌دانیم استفاده از کرم ضدآفتاب و ضد لک با SPF (فاکتور محافظت در برابر خورشید) بالای ۳۰، از ابتلا به سرطان پوست جلوگیری می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد استفاده از ضدآفتاب، علائم پیری را به تأخیر می‌اندازد. استفاده روزانه از کرم ضدآفتاب مناسب و مرطوب‌ کننده خوب، در بلندمدت روی سلامت پوست شما تأثیر می‌گذارد. استفاده مداوم از ضد آفتاب

۲.برای رفع چین‌ و چروک صورت مصرف قند را کاهش دهید.

مصرف قند روی سلامت شما اثر دارد. قند در بدن شما باعث شروع فرآیند گلیکاسیون (glycation) می‌شود که محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (Advanced glycation end-products)، که به‌طور اختصاری AGE شناخته می‌شوند، برای پوست مضر هستند. AGEها به مرور زمان سبب تجزیه کلاژن موجود در بدن می‌شود و این امر به پیر شدن پوست شما منجر می‌شود. بعضی روش‌های طبخ مانند گریل کردن و سرخ کردن نیز با افزایش AGEها ارتباط دارند. به جای این روش‌ها می‌توانید از پختن و آب‌پز کردن استفاده کنید. کاهش مصرف قند و غذاهای سرشار از چربی، به حفظ جوانی صورت شما کمک می‌کند. برای رفع چین‌ و چروک صورت مصرف قند را کاهش دهید.

 

۳.از مصرف دخانیات پرهیز کنید.

مصرف دخانیات افزون بر اینکه برای سلامت شما مضر است، باعث پیری زودرس صورت‌تان می‌شود. تفاوت قابل توجهی بین روند پیری پوست افرادی که دخانیات مصرف می‌کنند با افرادی وجود دارد که دخانیات مصرف نمی‌کنند. این امر نشان می‌دهد مصرف دخانیات روی پوست صورت شما تأثیر منفی می‌گذارد. پرهیز از مصرف دخانیات

برای مشاهده روش های جوانسازی پوست " کلیک کنید "



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

مشاور روانشناسی کیست و چه کاری انجام می دهد ؟

 

مشاور و مشاوره

در دانشنامه آزاد جهانی مشاوره به شرح زیر تعریف شده است:  مشاوره، مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد. مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن (مشاورهٔ روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. مشاور، در مشاوره‌های خانواده، شغلی، تحصیلی و توان‌بخشی نیز از مهارت‌های روان‌شناختی کمک می‌گیرد. مشاوره اطلاعاتی و مشاوره ژنتیک نیز از انواع مشاوره‌اند که ارتباط مستقیم و مشخصی با روان‌شناسی ندارند.

ویژگی های مشاور

مشاور زمان زیادی را صرف صحبت کردن با دیگران و کمک به آنها در بیان احساساتشان می کند. مشاور باید در این حوزه آموزش های لازم را ببیند. یک مشاور باید در دیگران اعتماد و احساس راحتی ایجاد کند. او باید صبور و حساس بوده و درباره دیگران پیش داوری نکند و با همه افراد با هر سابقه ای بتواند کار کند.

مشاور نصیحت نمی کند !

افراد به دلایل مختلفی از جمله از دست دادن عزیزان، مشکلات ارتباطی، مسایل مربوط به ازدواج و یا بهبود روش زندگی به سراغ مشاور می روند. شغل مشاور این نیست که به دیگران نصیحت کند که چه کار بکنند. نقش مشاور تشویق دیگران برای دیدن انتخاب های موجود و یافتن راه های مخصوص خودشان برای ایجاد تغییرات مثبت است. مشاور برای کمک به مراجعین خود معمولا سبک خاصی از مشاوره (که به عنوان رویکرد تئوریکی مشاوره شناخته شده است) را بکار می برید.

همچنین در تعریفی دیگر واژه مشاوره به شرح زیر توصیف می شود :

مشاوره (Consultation)، کلمه‌ای عربی و یک مصدر است. معنای واژگانی آن، مشورت کردن و اقدام به تشکیل شورا و مشورت با دیگران است. رایج‌ترین کاربرد واژهٔ مشاوره، به‌ویژه در میان مردم عادی، به معنی مشاوره روانشناسی و روان‌درمانی از طریق ارتباط رو در رو است. در این کاربرد، تعریف مشاوره، «اقدام حمایت‌گرانه بر پایهٔ علوم روان‌شناسی» است و مشاوری که این اقدام حمایتگرانه را انجام می‌دهد، روان‌شناس است، به همین دلیل به مشاور، به ویژه در انگلیسی، روان‌شناسPsychologist)‏) هم می‌گویند”
مشاور ممکن است به همه نوع مشکلات مراجعان رسیدگی کند و یا شاید صرفا در زمینه های خاصی مانند اعتیاد، اختلالات غذایی و…مشاوره دهد.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام کافه

Download New Music Yousef Zamani – Cafe

ترانه سرا و آهنگساز: یوسف زمانی, تنظیم کننده: مصطفی مومنی

یوسف زمانی کافه دانلود آهنگ کافه یوسف زمانی

 

متن آهنگ کافه یوسف زمانی

────♩♩/♫/♩♩────
به فدای چشات که انقد جذابه ، بیا بریم یه کافه … »
هر کی جز من گفت دوست داره بدون لافه … »
رد نکن دعوت مارو ، آخه ببین هوارو
میسپارمش به تو کجا بریم اون ساعت این قرارو … »
♩——♩
همه جوره پایتم من ، بیا دل ما رو نشکن … »
قول میدم خوش بگذره به تو به تو بیشتر از من
دلتو یه جوری میبرم ، شده نازتو هی میخرم … »
اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم … »

دانلود آهنگ جدید کافه با لینک مستقیم

من میدونم اگه دلت مال خودم شه … »
زندگی زندگی میشه تازه با تو عزیزم
تو بذار باشه رو من یکم حواست … »
نذار بشم هلاکت آخه من دلی میخوامت
♩——♩
همه جوره پایتم من ، بیا دل ما رو نشکن
قول میدم خوش بگذره به تو به تو بیشتر از من … »
دلتو یه جوری میبرم ، شده نازتو هی میخرم
اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم … »
────♩♩/♫/♩♩────



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

آچار ها نوعی از ابزار دستی هستند که برای باز و بسته کردن اتصالات دارای پیچ و مهره استفاده می شوند و بنا به تنوع اتصالات دارای پیچ و مهره،آچارها نیز دارای انواع متفاوتی هستند. آسمونی در این بخش به معرفی آچار و انواع آن و کاربردهای انواع آچار می پردازد.

آچار چیست؟

آچار برای بستن یک اتصال که شامل پیچ و مهره است به کار می‌روند. در برخی از نقاط دنیا آچارها به مهره گشا نیز معروف هستند. آنها از آلیاژهای کروم – وانادیوم ساخته می‌شوند. آبکاری با کروم به جلوگیری از زنگ زدگی آچار کمک می‌کند. حق ثبت اختراع اولین آچار به سولیمون مریک تعلق دارد که آن را در سال 1853 ابداع کرد. انواع زیادی از آچارها وجود دارند که انسان عادی در زندگی روزمره‌ی خود برای اهداف مختلف به آنها نیاز پیدا می‌کند.

آیا می‌دانستید؟

تلاش برای صاف کردن آچار خم شده آن را ضعیف‌تر خواهد کرد.

آچارها بخش مهمی از جعبه ابزار را تشکیل می‌دهند. به غیر از آنهایی که معمولاً در خانه‌هایمان یافت می‌شوند انواع مختلفی از آچارها وجود دارند که کاربرد ویژه‌ی خود را دارند. برخی از آچارها مثل آچار لوله‌ی آتش نشانی برای مصرف خاصی به کار می‌روند. در حالی که آچارهای دیگر مثل آچار یک سر تخت و یک سر رینگی یا آچار فرانسه می‌توانند برای مصارف مختلف به کار روند.

 

آچار دو سر تخت یکی از انواع آچارهای کاربردی (Open – ended) :

هر دو انتهای این نوع آچار تخت است. دهانه‌های آن یو شکل هستند. این دهانه‌ها هم اندازه نیستند. این آچار وقتی مفید است که با پیچ و مهره سر و کار دارید و کار کردن با آن پیچ و مهره‌ها راحت نیست. این آچارها پیچاندن پیچ و مهره را راحت‌تر می‌کنند.

 

آچار دو سر رینگی یکی از انواع آچارهای کاربردی (Box – ended) :

آچار رینگی، حلقه‌ی بسته در هر دو انتهای خود دارد. این حلقه معمولاً برای سفت کردن شکل شش ضلعی و در برخی موارد برای سفت کردن شکل مربعی طراحی شده است. حلقه‌ها در هر دو انتها اندازه‌های متفاوتی دارند. این آچارها در مواردی به کار می‌روند که آچارهای دو سر تخت خوب عمل نمی‌کنند. آچارهای دو سر رینگی از گرد شدگی لبه‌هایی که ممکن است به هنگام استفاده از آچارهای دو سر تخت رخ دهد، جلوگیری می‌کنند.

 

آچار یک سر تخت و یک سر رینگ یکی از انواع آچارهای کاربردی (Combination) :

آچار یک سر تخت و یک سر رینگ همان طور که معلوم است یک آچار ترکیبی از آچار دو سر تخت و آچار دو سر رینگ است. این آچار یک حلقه‌ی بسته در یک انتهای خود دارد و انتهای دیگر آن تخت است. این آچارها می‌توانند برای باز کردن پیچ و مهره‌ها با سر رینگی و سپس جدا کردن سریع آنها با استفاده از سر تخت مورد استفاده قرار گیرند؛ آچارهای یک سر تخت و یک سر رینگ عموماً برای استفاده در این نوع ترکیب به کار می‌روند لذا هر دو انتهای آنها هم اندازه هستند.

منبع : آسمونی



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

استانبول جذابترین مقصد گردشگری ایرانیان

این روزها جذابترین مقصد گردشگری ایرانیان ، استانبول می باشد و همیشه بهترین انتخاب برای سفری راحت و دلچسب و همه چیز تمام است زیرا کشور جمهوری ترکیه هم کشوری نزدیک به ایران است و هم خوشبختانه سفر به آن نیازی به اخذ ویزا ندارد و شما گردشگران برای سفرتان فقط کافی ‌است حداقل اعتبار گذر‌نامه شما شش ماه باشد که با خیال راحت برای سفر با تور استانبول برنامه ریزی کنید و از آنجاییکه شهر استانبول شهری با آب و هوای فوق العاده است می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب مقصد ایده آل باشد و همچنین موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای را داراست برای مثال این شهر در شمال غربی کشور ترکیه و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره است و بر اساس دسته بندی های مختلف 3 ناحیه کلی برای استانبول در نظر گرفته شده است که برای شما نام می بریم :
بخش مهم شبه جزیره قدیمی و تاریخی استانبول که از غرب به دیواره‌ های قسطنطنیه از جنوب به دریای مرمره و از شرق به تنگه بسفر متصل می شود و این بخش ” مناطق امین اونو و فاتح ” را شامل می گردد .


بخش شمال شاخ طلایی که شامل مناطق تاریخی بِی اُوغلو (Beyoglu) و بِشیکتاش (BeAsiktaş) میشود و همچنین روستاهای تاریخی همچون اُورتاکوی (Ortaköy) و بِبِک (Bebek) را شامل می گردد .
در آخر بخش سوم نیز شامل مناطق اوسکودَر (Uskudar) و کادیکوی (Kadıkoy) می باشد که در سمت آسیایی قرار گرفته است و امروزه مناطق تجاری و مسکونی مدرنی در آن‌ها ایجاد گردیده است و حدود یک سوم از جمعیت استانبول را در خود جای داده‌ است و در نهایت این موقعیت عالی سبب شده که مسافران زیادی سالانه در تمامی فصول به دنبال رزرو یا خرید تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول که هم مناسب و هم مقرون به صرفه باشد و لازمه آن انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر است ، ضمنا شاید به نظر برسد که انتخاب مسیر مورد نظرتان و یک تور ارزان و مناسب در کنار انتخاب آژانس مسافرتی با تجربه و کاردرست از مواردی است که در سفر بسیار حائز اهمیت می باشد ، قطعا درست است !

 

چرا که هر چه آژانس مورد نظر شما از سابقه درخشانی در زمینه مجری و برگزاری تورها و مقصدی مثل تور استانبول برخوردار باشد به طبع می توان در سفر لحظات شیرین تر و به یاد ماندنی تری را تجربه کنید و از همه مهمتر استرس هیچی را نخواهید داشت ، در اینجا قصد داریم آژانی را به شما معرفی کنیم که به طور قطع آژانسی است که می تواند این لحظات شیرین و پر از لذت را برای شما علاقه مندان به شهر استانبول فراهم نماید و آن آژانس مسافرتی سلام پرواز می باشد ، چرا که این آژانس خود مجری و برگزار کننده مستقیم تور استانبول و همچنین چارتر کننده پروازهای استانبول نیز می باشد که با تلاش فراوان سالهاست توانسته به سابقه درخشان خود در ارائه تورهای متنوع با قیمت های استثنایی و عالی به یکی از برترین ارائه دهنده های مقصد های مختلف به ویژه شهر تاریخی قسطنطنیه یا استامبول سابق تبدیل شود . برای مشاهده لیست قیمت تور استانبول سلام پرواز کلیک کنید.

قیمت تور استانبول
شما برای سفر به این شهر می توانید از هزینه هایتان بکاهید شاید برایتان سوال باشد که چگونه ؟ اولین موضوعی که وجود دارد انتخاب ایرلاین های خارجی و داخلی برای سفر است چراکه تفاوت قیمت پرواز خارجی نسبت به داخلی تقریبا دوبرابر است و می توانید با پرواز ماهان ، ایران ایر سفر کنید به جای پرواز اطلس گلوبال یا ترکیش و با تور ارزان استانوبل راهی این شهر تاریخی و اوراسیایی شوید و مهم است بدانید که پروازهای بین المللی استانبول معمولا به دو فرودگاه آتاتورک و صبیحه گوکچن یا (سابیها) می نشینند و البته 99 درصد پروازهای ایران به فرودگاه آتاتورک می روند و در ضمن در بین این دو فرودگاه ، فرودگاه آتاتورک به مرکز شهر استانبول نزدیک تر می باشد ، اگر می خواهید طیف وسیعی از پکیج های تور استانبول را با قیمت های مناسب مشاهده نمایید حتما سری به سایت salamparvaz.com بزنید .

 

اقامتی متفاوت را با تور استانبول تجربه کنید
استانبول بواسطه گردشگران زیادی که در تمام طول سال دارد ، دارای هتل های زیاد و بسیار متنوعی هم می باشد که در مناطق مختلف و محله های معروفش پخش شده اند و از هتل های نزدیک فرودگاه آتاتورک گرفته تا هتل های مرکز شهر و قسمت تاریخی شهر اعم از سلطان احمد ، آکسارای توپکاپی ، فاتح و عثمان بی تا و … شما می توانید انتخاب های متنوعی را داشته باشید .
 
اگر مسافر تور استانبول هستید بدانید که دو مکان اقامتی ایده آل و عالی در استانبول برای کسانی که برای اولین بار به این شهر سفر می کنند وجود دارد ، ” منطقه سلطان احمد ” و ” منطقه بی اغلو ” که بیشترین مراکز خرید استانبول ، مناطق تفریحی و تاریخی و … در این دو منطقه هستند و در ضمن اگر می خواهید از مکان های تاریخی استانبول دیدن کنید منطقه سلطان احمد بهترین مکان برای اقامت شما محسوب می شود و اگر می خواهید در مناطق مدرن تر و جدیدتر استانبول باشید

 

و در حالیکه دوست دارید به منطقه سلطان احمد هم دسترسی داشته باشید ، اطراف بی اغلو استانبول می تواند انتخاب مناسب تری برای اقامت شما باشد و ضمنا در میدان تکسیم مرکز خرید های معروف و همچنین تعداد زیادی کافه های سنتی و جذاب هم وجود دارد و مهم است بدانید که در استانبول همچنین می توانید با هزینه اقامت هر شب 35 یورو به همراه صبحانه ، در خانه های بسیار عالی که فراوان هم پیدا می شوند اقامت داشته باشید و در نهایت بسته به اینکه هدفتان از سفر به استانبول چه باشد این امکان را دارید که طبق سلیقه تان مناسب ترین هتل را در استانبول برای اقامت انتخاب نمایید .
 
بعد از موضوع محل اقامت می رسیم به مراکز خرید که موضوع اصلی هر مسافری بشمار می رود و قطعا می دانید که استانبول به عنوان پایتخت مد و فرهنگ کشور ترکیه شهری بسیار جذاب و ایده آل برای هر مسافری در جهان می باشد و خوشبختانه در این شهر طیف متنوعی از مکان های ویژه خرید به وفور دیده می شود که می تواند شما را کاملا راضی نگه دارد و اینکه استانبول شهری می باشد که در آن همه چیز برای همه کس با هر بودجه و سبکی که مورد علاقه اش بوده ، وجود دارد مثلا از لباس های برندهای معروف دنیا و ترکی گرفته تا ظروف مسی و فرش و همچنین چرم و پارچه که قطعا می دانید که چرم و پارچه ترکیه در کل دنیا معروف و حرف اول را می زند و جالب است بدانید که بطور کلی بازارها و مراکز خرید استانبول به شرح زیر تقسیم بندی شده اند ؛ مراکز خرید استانبول : مراکز خرید استانبول شامل بازار‌ها و مراکز خرید مدرن و جذابی هستند

 

که تمام علاقه مندان به مد و لباس را از سراسر دنیا جذب خود می کنند و دوم معروفترین و بهترین مراکز خرید استانبول : مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید کانیون ، مرکز خرید فروم ، مرکز خرید اولیویوم ، مرکز خرید زورلو ، مرکز خرید ایستینیه پارک ، مرکز خرید نیشان تاشی ، مرکز خرید آک مرکز ، مراکز خرید خیابان استقلال (LC Waikiki و …) و … را شامل می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مراکز می توانید به سایت سلام پرواز قسمت مقالات گردشگری استانبول مراجعه و کامل مطالعه نمایید .
 
قطعا رفت و آمد و گشت و گذار موضوع اصلی شما گردشگران عزیز در این سرزمین تاریخی مدرن و جذاب است ، لازم است به شما بگوییم که سیستم حمل و نقل عمومی استانبول بسیار متنوع و عالی است که سیستم حمل و نقل عمومی ایشن شهر شامل : خطوط مترو ، تراموا (واگن برقی) ، راه آهن کابلی ، تله کابین و قایق ها و اتوبوس های مسافربری می باشد که توجه داشته باشید که برخلاف سیستم های راه آهن شهری که کرایه را از همان ابتدا بدون توجه به اینکه به چند تغییر مسیر نیاز دارید باید پرداخت کنید ، در استانبول هزینه هر سواری و تغییر مسیر با مترو 4 لیر می باشد پس حواستان به این موضوع باشد .
 
قطعا قبل از سفر هر کدامتان با توجه به شرایط آب و هوایی مقصد زمان سفر را انتخاب می کنید که بتوانید در آن بازه زمانی در نهایت لذت خوشگذرانی کنید و دغدغه سردی یا گرمای بیش اندازه را نداشته باشید با توجه به شرایط آب و هوا در استانبول ، فصل بهار تا اوایل پاییز بهترین زمان سفر به این شهر دیدنی می باشد و اگر شرایط کاری و برنامه شخصی زندگیتان به شما این اجازه را نمی دهد ، فصل بهار یعنی مابین ماه های آوریل تا جون و بعد از آن در ماههای پاییز یعنی : ماه های سپتامبر تا نوامبر زمان لذت بخش تر و عالی تری از نظر جمعیت گردشگران و مهمتر قیمت بالای تورها میباشد

 

چرا که در فصل تابستان مناطق گردشگری مهم این شهر شلوغ تر و گاها در تعطیلات قیمت ها به اوج می رسند و در زمستان هم به خاطر شرایط آب و هوای سردی که دارد و همچنین در اثر برف و باران و افت دمای زیاد امکان دارد زمان چندان مناسبی برای سفر به استانبول نباشد ولی دقت داشته باشید که در این فصل همیشه آفرهای بسیار خوبی برای تور استانبول از سمت آژانس های هواپیمایی ارائه می شود که آژانس سلام پرواز هم در منو تورهای لحظه آخری خود طیف وسیعی از این تورها را برای شما علاقه مندان به سفر ارزان و مقرون به صرفه ارائه می نماید .
 
در آخر با توجه به نزدیک شدن عید نوروز 98 و تورهای نوروزی شما عزیزان میتوانید با مراجعه به تور استانبول نوروز 98 تور خود را هم زودتر خریداری نمایید و هم با قیمت بسیار پایین تری رزرو کنید.


http://www.xscript.ir/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.html





:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

آکواریوم اصفهان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

معرفی

برای ورود به دنیای آبزیان، به آکواریوم اصفهان که یکی از متفاوت ترین جاذبه های اصفهان است. تعدادی از تصاویر آکواریوم اصفهان را به شما نشان می دهیم، نگاهی به امکانات این مجموعه داریم و برخی آبزیانش را هم به شما معرفی می کنیم. در نهایت ساعات بازدید و قیمت بلیط آکواریوم اصفهان و راه دسترسی به آن را هم به شما می گوییم.

شاید تا همین چند وقت پیش آوردن دنیای زیر آب به روی زمین خیالی بیش نبود؛ اما حالا آکواریوم اصفهان در پارک ناژوان ورود به دنیایی متفاوت و هیجان نگیز را برای تان فراهم کرده است. در این دنیا می توانید شاهد آبزیان باشید و حرکات آنها را رصد کنید. در این دنیای 4000 متر مربعی وارد تونلی می شوید که در عمق 7 متری زمین قرار دارد و با آکواریوم های غول پیکر احاطه شده است.

به گزارش سایت توریستی کارناوال آبزیان رنگارنگ به این سو و آن سو می روند و شما می توانید بدون نگرانی آنها را به نظاره بنشینید. از ماهی های کوچک رنگی گرفته تا کوسه های خطرناک و نادر؛ همه و همه پیش چشم شما قرار می گیرند و تجربه ای حیرت انگیز را به شما تقدیم می کنند. البته همه چیز به دیدن ماهی ها ختم نمی شود، فعالیت های هیجان انگیزتری نیز وجود دارند که ساعاتی فراموش نشدنی را برای تان به ارمغان می آورند.

آبزیان آکواریوم اصفهان

ماهی ها آبزیانی که در آکواریوم اصفهان وجود دارند در لیست زیر آورده شده اند:

  • ماهی سنگی
  • ماهی مولا مولا
  • کوسه سفید
  • کوسه بلک تیپ
  • جوجه تیغی ماهی خالدار
  • کوسه سر چکشی
  • کوسه نهنگ
  • گاوکوسه
  • دلقک ماهی
  • ماهی های آب لب شور
  • هشت پا
  • ماهی ماندارین
  • ماهی پیرانا
  • جراح ماهی ناسو
  • ماهی خاویار
  • ماهی کمانگیر
  • كوسه ماهی باله سیاه
  • گاو ماهی (جعبه ماهی(
  • كپور گلگون
  • كوسه آب شیرین
  • خروس ماهی
  • عقرب ماهی
  • اسب دریایی
  • خرچنگ آبی

آشنایی با ساختار و سازنده آکواریوم اصفهان

 

این پروژه شاخص به صورت مشارکتی با یک شرکت ترکیه ای به نام شرکت اوشن آکواریوم انجام شده که جزو 10 شرکت برتر دنیاست و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد. آکواریوم اصفهان در نوع خود منحصر به فرد و همسو با استانداردهای جهانی است. برای ساخت این آکواریوم بالغ بر 35 هزار متر مکعب خاکبرداری و پی کنی شده و بتن ریزی آن بیش از 7199 متر مکعب و میزان آرماتوربندی آن 635459 کیلوگرم بوده است.

شرکت اوشن آکواریوم از با سابقه ترین و بزرگترین شرکت های جهان است که در زمینه طراحی، معماری، محاسبات فنی، ساخت و بهره برداری محل های نگهداری و نمایش حیوانات زنده شامل آکواریوم، باغ وحش، باغ خزندگان، پروژه های تلفیقی و … فعالیت می کند. این شرکت با تجربه ترین مهندسان، مشاوران و معماران متخصص را دارد و از ابتدا تا افتتاح و بهره برداری پروژه را در اختیار می گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس
فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی در نشست سالانه خود که آبان 1397 در ابوظبی برگزار می شود، کارگزاران برتر منطقه را معرفی خواهد کرد.

به گزارش امور بین الملل بورس تهران و بر اساس آخرین نشست عمومی فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی که اسفندماه 1396 به میزبانی بورس مسقط در کشور عمان برگزار شد، مقرر گردید اولین دوره لیگ قهرمانی کارگزاران بورس های عضو، در سال 2018 بر پا شود.

بر این اساس، طبق درخواست دبیرخانه فدراسیون از اعضای فیاس دعوت به عمل آمد با توجه به معیارهای بومی برای رده بندی کارگزاران نسبت به معرفی کاندیداهای خود اقدام کنند. در مرحله بعد امتیاز هر یک از کاندیداها براساس فاکتورهایی از جمله سهم بازار، تنوع ابزارهای معاملاتی، روزهای فعالیت و برخی شاخص های دیگر اندازه گیری شد. 

امور بین الملل بورس تهران، پس از رایزنی با مدیریت امور اعضا، فهرست برترین کارگزاری ها و بهترین کارگزاری برای معاملات آنلاین را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد و پس از محاسبه امتیازات هر یک در نماگرهای مورد اشاره به ترتیب کارگزاری آگاه، کارگزاری پارسیان و کارگزاری بانک ملت به دبیرخانه فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی معرفی شدند.

در حال حاضر کمیته ای در فدراسیون مورد اشاره به بررسی سوابق و امتیازات جمع آوری شده از کاندیداها می پردازد تا نتایج نهایی و برگزیدگان در نشست سالانه که آبان ماه 1397 به میزبانی بورس ابوظبی در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، معرفی شوند.

کارگزاری های معرفی شده از طرف دبیرخانه فدراسیون برای حضور در این رویداد دعوت خواهند شد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 7 / 1398 | نظرات ()